Безкоштовна доставка від 890 грн, при оплаті на рахунок

Оплата і доставка

Доставка

  • Доставка по всій Україні за тарифами перевізника.
  • Ми відправляємо "Новою Поштою"чи "УкрПоштою".
  • Товар буде відправлено протягом 1-3 днів після замовлення (залежно від дня тижня).
  • Доставка здійснюється за рахунок покупця згідно з тарифами транспортної компанії.
  • Перелік відділень, у які здійснюється доставка, можна уточнити у менеджерів або на сайті перевізника.


Самовивіз товару

  • Самовивіз здійснюється за попереньою домовленістю.
  • Забрати товар Ви можете після підтвердження замовлення, перевірки наявності товару та дзвінка менеджера інтернет-магазину.
  • Для отримання товару Вам необхідно повідомити продавцю-консультанту номер замовлення, який Ви отримаєте на Ваш e-mail після оформлення замовлення на сайті.
  • Оплата покупки при самовивозі здійснюється готівкою або переказом на картку/рахунок Приватбанку/Монобанку.


Оплата

  • Оплатити замовлення можна готівкою при отриманні.
  • на карту/рахунок ПриватБанку/Монобанку, номер якої ви можете отримати у Viber/Telegram або e-mail після уточнення деталей замовлення та перевірки наявності товару.
  • у відділенні "Нової Пошти" або "УкрПошти" (може бути накладена передплата в розмірі 100грн, у разі платежу з післяплатою).
  • При отриманні товару післяплатою, будь ласка, враховуйте, що перевізники беруть додаткову комісію за накладений платіж.


Повернення товару

Повернути товар можна протягом 14 днів з дня покупки.

Повернення товару в Україні регулюється законом «Про захист прав споживачів». Стаття 9 «Права споживача при купівлі товару належної якості» говорити про те, що:

1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належного якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням.

Потребувач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.

Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачу разом з проданим товаром, або відтворення на дисплеї програмного реєстратора розрахункових операцій (дисплеї пристрою, на якому установлений програмний реєстратор розрахункових операцій) QR-код, що дає змогу споживачу здійснювати його зчитування та ідентифікацію з розрахунковим документом за структурою даних, що в ньому містяться, або надісланий електронний розрахунковий документ на надісланий споживачем абонентський номер чи адресу електронної пошти.

Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню) на підставах, зазначених у цій статті, затверджується Кабінетом Міністрів України.

2. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продаж, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та отримати назад гроші в розмірі вартості поверненого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний товар першому ж надходженні відповідного товару на продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару на продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.

3. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи зі вартості товару на годину його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачу в день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші в день розірвання договору – в інший рядок за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.